...παρακαλώ, όχι άλλη εικονική πραγματικότητα...ΖΩΗ ΘΕΛΩ!


Αν λες πως μ'αγαπάς
Κι αν λες πως μ'αγαπάς
να μ'αγαπάς μόνο για την Αγάπη.
Μη πεις την αγαπώ για το χαμόγελο της
για το βαθύ το βλέμμα της
τον ευγενικό της τρόπο να μιλά..
για τις ιδέες της…
που συμφωνούν με τις δικές μου
και που μια μέρα μου 'δωσαν γαλήνη.
Όλα αυτά μπορεί να φέρουν αγάπη,
μπορεί όμως ν'αλλάξουν μέσα μου
ή ν'αλλάξουνε για σένα...
κι αν γεννήθηκε γι'αυτό η αγάπη,
μπορεί ν'αλλαξει κι αυτή...
Μην μ'αγαπήσεις από λύπηση,
που σταματά τα δάκρυα.
Μπορεί να ξεχάσει το κλάμα,
μια καρδιά που βρήκε παρηγοριά
και να χάσει έτσι την αγάπη σου.
Αλλά Αγάπα με.. μόνο από Αγάπη
που θα μεγαλώνει μέσα σου..
σε μια παντοτινή Αγάπη!

Elizabeth Barret Browning

...περάσαμε βράδια πολλά, μπροστά στην οθόνη του "ερωτα" , κάναμε σχέδια, μιλούσαμε, γελούσαμε...προσμέναμε την πρώτη επαφή!
η επινοητικότητα της απόλαυσης ή της "απόλαυσης'....αγκαλιές, αγγίγματα, φιλήματα, όλα μια πλανη, που ήταν όμως αρκετή για να μας φέρει κοντά, έτσι νομίζαμε ή έτσι νόμιζα...
η εξάσκηση σ' ένα πρωτόγνωρο παιχνίδι που είχε πλάκα κάποιοες στιγμές...!!!
οσο σαγηνευτικό και ανώδυνο κι αν φαίνεται το παιγνίδι, πίσω του κρύβεται ο άνθρωπος, αυτό το ψυχοσωματικό ον που υπερέχει των δημιουργημάτων του Θεού και που ξέρει καλύτερα από όλα τα υπόλοιπα να δημιουργεί πολύπλοκες συναισθηματικές εκπλήξεις που περιλαμβάνουν τόσο ακραίες κορυφώσεις όσο και πτώσεις. εδώ, όλα είναι σίγουρα πιο εύκολα, αλλά δυστυχώς δεν συγκρατείται με την ίδια μηχανική αντοχή ένα κλάμα, ούτε και χαμογελά με την ίδια ευκολία η οθόνη της καρδιάς μας.
αποφάσισα λοιπόν, να προσέξω, των άνευ όρων και λογικής "παιχνίδι".
είναι ασφαλές, μα είναι και ύπουλο....αφού ποτέ κανείς δεν μπόρεσε να γνωρίσει σε βάθος και
πλάτος, τη διάσταση της σκέψης, δεν άγγιξε το πρόσωπο του ερωτικού συντρόφου.δεν ψηλάφισε πόντο - πόντο το ποθητό κορμί! τα δάχτυλά σου δεν μπλέχτηκαν ανάμεσα στα δικά μου, σ' έναν παράφορο αέναο ερωτικό χορό!!!
κοντά σου να τρέξω θέλησα, δεν το επέτρεψες!
αντ' αυτού, μια "καληνύχτα" ψιθύρισες, λέγοντας, πως θα κλείσεις τα μάτια κι ευθύς θα χαθείς στην αγκαλιά μου...εικονική πραγματικότητα θέλεις ΕΣΥ...μα, εγώ...ΖΩΗ θέλω!!!!
εδώ είμαι,το χέρι σου απλώνω για τις νύχτες που θα νιώθεις μοναξιά, για τις νύχτες που θα θέλεις να νιώθεις τη ζέστη του αγγίγματος...μία σου λέξη αρκεί και γω θα είμαι εκεί που είσαι και εσύ....

ΕΓΩ, ΟΧΙ Η ΟΘΟΝΗ!!!


...να βγω.
το ΦΩΣ θέλησα....στο σκοτάδι, στην άγνοια με θέλεις.
λυπάμαι, το έργο το έχω ξαναδεί και δε μου άρεσε, το ίδιο...δε μ' αρέσει και τώρα.
πάρε το χρόνο σου, να πάρω το δικό μου....το χέρι απλωμένο προς τη μεριά σου είναι στραμμένο, αρκεί ένα βήμα δικό σου για να το πιάσεις....μα να ξέρεις δεν θα 'ναι εκεί αιώνια.
ήδη έχω χάσει πολλά, δεν έχω τη δύναμη να χάσω κι άλλα.

ΑΓΑΠΩ, σημαίνει: να βλέπω, ό,τι βλέπεις και 'σύ!
ΑΓΑΠΩ, σημαίνει: ν' αγγίζω, ό,τι αγγίζεις και 'συ!
ΑΓΑΠΩ, σημαίνει: ν'ακούω τους χτύπους της καρδιάς σου και 'συ της δικής μου!
ΑΓΑΠΩ, σημαίνει: μοιράζομαι το γέλιο σου, μα κυρίως το δάκρυ!
ΑΓΑΠΩ, σημαίνει: να βλέπω το φόβο στη ματιά σου και να προσπαθώ να σε γαληνέψω!
ΑΓΑΠΩ, σημαίνει να σε πάρω αγκαλιά και να σου ψιθυρίζω λόγια αγάπης !
ΑΓΑΠΩ, σημαίνει: να με θέλεις ΕΚΕΙ!


Όσοι αγαπούν αληθινά

σμίγουν τα χείλη και μιλούν τα λόγια της καρδιάς

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
hit counter
free web hit counter