ΣΧΟΛΙΟ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ στο Παράνομες οι Καταλήψεις

Θεωρείται δηλαδή κατήφορος το αυτονόητο; Η διαφύλαξη της δημόσιας περιουσίας και ασφάλεια των μαθητών και πάνω από όλα το δικαίωμα των μαθητών να έχουν πρόσβαση ελεύθερη στο σχολείο τους;

Το σχολείο, όπως και κάθε σχολείο, όπως και κάθε πλατεία, κάθε παγκάκι, κάθε στάση λεωφορείου, κάθε μέσο μαζικής μεταφοράς κάθε κάδος σκουπιδιών και πολλά άλλα δεν είναι ιδιοκτησία μιας αόριστης και αόρατης εξουσίας, αλλά δικιάς σου και δικιάς μου και του καθενός μας που μας βγαίνει ο πάτος καθημερινά στη δουλειά. Αδυνατώ να αντιληφθώ με ποιο δικαίωμα και στο όνομα ποιων ιδανικών ο α΄ ή ο β΄ έρχεται να καταστρέψει αυτό που εγώ και εσύ έχουμε πληρώσει με τον ιδρώτα μας.

Και ειδικότερα, από αυτά που γράφεις δε λέει πουθενά ότι κηρύσσονται παράνομες οι καταλήψεις, αλλά ότι απλά ενημερώνεται η αστυνομία ότι το σχολείο τελεί υπό κατάληψη, και ότι ενημερώνεται το υπουργείο ότι το σχολείο τελεί υπό κατάληψη και ότι ενημερώνονται οι γονείς των μαθητών που φέρουν την ευθύνη = την ευθύνη της περιφρούρησης της κατάληψης και του σχολείου κατά τη διάρκεια της κατάληψης.

Και εγώ ως γονιός λέω μπράβο επιτέλους που πάρθηκαν αυτές οι αποφάσεις γιατί με βάσει αυτές τις αποφάσεις

… θα ενημερώνεται η αστυνομία και θα περιπολεί ώστε να προληφθούν ή να αποφευχθούν εγκληματικές ενέργειες – όχι ότι είναι πανάκεια αλλά κάτι είναι και αυτό …

… ενημερώνεται το υπουργείο ώστε να λάβει τα κατάλληλα μέτρα για την αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών και την αντιμετώπιση των προβλημάτων που δημιουργούνται– όχι ότι έτσι θα λυθούν όλα τα άλλα προβλήματα αλλά τουλάχιστον κάτι είναι και αυτό …

… ενημερώνονται οι γονείς των μαθητών που περιφρουρούν την κατάληψη ώστε αν γίνουν ζημιές και βανδαλισμοί και όλα αυτά τα γνωστά που συμβαίνουν στις καταλήψεις να ξέρουν ότι έχουν και εκείνοι ευθύνη κι όταν τους έρθει ο λογαριασμός να μην πάθουν κόλπο οι άνθρωποι– κι αν γυρίσουν την πλάτη και σφυρίξουν αδιάφορα … θα μαζέψω ένα τσούρμο μαθητούδια και θα σπάσω τα δικά τους παράθυρα, γιατί κάτι είναι κι αυτό

Εγώ ως γονιός μια χαρά τα βλέπω αυτά, επιτέλους να μπει μια τάξη … γιατί αν στη διάρκεια αυτών των καταλήξεων κλέψουν ή κακοποιήσουν σωματικά ή και λεκτικά ή ακόμα και βιάσουν το δικό μου παιδί από ποιον θα ζητήσω ευθύνες;

Κι αν το δικό μου παιδί κάνει μάθημα σε ένα σαραβαλιασμένο σχολείο με σπασμένα παράθυρα και καμένα θρανία και κατεστραμμένους υπολογιστές από ποιον θα ζητήσω ευθύνη;

Κι αν το δικό μου παιδί εξαιτίας όλων αυτών δεν λάβει την όσο το δυνατόν καλύτερη εκπαίδευση από ποιο θα ζητήσω ευθύνη;

Εσύ αν θες μπορείς να στρουθοκαμηλίζεις κολλημένη στο παρελθόν και μιλώντας για προσευχές και εθνικούς ύμνους και Πάγκαλους.

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω πως έκανες το λογικό άλμα από την εγκύκλιο του υπουργείου για ενημέρωση των ενδιαφερομένων για τις καταλήψεις σε όλα αυτά που αναφέρεις παρακάτω.

Και με λυπεί δυστυχώς το γεγονός ότι εδώ και τόσα χρόνια μένουμε όλοι στην στείρα κριτική και στην αποποίηση των ίδιων, προσωπικών ευθυνών … το κράτος, το δημόσιο είναι κάτι άλλο έξω και πέρα από εμάς … οπότε ότι είναι δημόσιο και κρατικό το σπάμε, το χαλάμε και το καίμε και μετά διαμαρτυρόμαστε γιατί το κράτος δεν μας φτιάχνει σχολεία και παιδικές χαρές και πλατείες.

Όσο για τα όσα αναφέρεις για την πρωινή προσευχή … μπορείς να ξεράσεις όση χολή θες … μιας και η πρωινή προσευχή ακόμη γίνεται … κι αν διαφωνείς θα σου πρότεινα να πάρεις τα δικά σου παιδιά και να τα πας σε μια άλλη χώρα όπου δεν γίνονται πρωινές προσευχές π.χ. στο Πακιστάν ή το Αφγανιστάν ή όπου αλλού νομίζεις.

Κι όσο για τον εθνικό ύμνο δεν καταλαβαίνω τι σε χαλάει … όταν ακούγεται π.χ. στους Ολυμπιακούς Αγώνες σου προκαλεί την ίδια εμετική διάθεση ή μήπως σε γεμίζει εθνική υπερηφάνεια … για την Ελλάδα ρε γαμώτο!

Και βέβαια κανείς δε σε υποχρεώνει να ζεις σε αυτήν την βρωμερή και τρισάθλια, οπισθοδρομική και σκοταδιστική χώρα που έχει κάνει σημαία της τον εθνικισμό και επιβάλει με τρόπο βάρβαρο και αυταρχικό τις πρωινές προσευχές και τους εθνικούς ύμνους … δόξα τω Θεώ, ως Ελληνίδα πολίτης είσαι και πολίτης της Ευρώπης, δε θα χρειαστεί να πας πουθενά ως λαθρομετανάστης, κανείς δε θα σου απαγορεύσει την έξοδο από τη χώρα, ούτε θα σου στερήσει το δικαίωμα να επιστρέψεις σε αυτήν όποτε επιθυμήσεις.

9 σχόλια:

uhuru είπε...

Να υπενθυμίσω πρώτα απ όλα ότι οι καταλήψεις είναι ο μονος τρόπος να ακουστεί η φωνή των μαθητών και τα αιτήματα τους σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που κάθε άλλο παρα την παιδεία εξυπηρετεί.
Όπως επίσης να σου θυμίσω πως η εξέγερση του πολυτεχνείου ξεκίνησε με καταλήψεις.
Θα μπορούσες αντί να αγανακτείς για τον ιδρώτα σου που πλήρωσε τα σχολεία, όπως γράφεις , να αγανακτείς για τον ιδρώτα που πάει χαμένος γιατί είσαι άνεργος ,γιατί περνάς μέσα από ένα σύστημα εκπαίδευσης που εξυπηρετεί την "οικονομία" και τα συμφέροντα της .
Από ένα σύστημα που δεν έχει σκοπό τη μόρφωση και την ανάπτυξη της κρίσης του μαθητή αλλα την χειραγώγηση του.Από ένα σύστημα που σε πετάει ανοχύρωτο στην παραγωγή για 400 euro τo μηνα -αν είσαι τυχερός-.
Η αστυνομία επεμβαίνει με δικαιώματα σύλληψης εντός σχολείου αφού ενημερωθεί από τον διευθυντή.
Τώρα αν εσένα ένα δεκαπεντάχρονο που διεκδικεί τα αυτονόητα:δωρεάν παιδεία , μόρφωση κι όχι στείρα πληροφορία , ελεύθερη πρόσβαση στη γνώση, σου φαίνεται για παράνομος και ότι χρειάζεται να επέμβει η αστυνομία ,μιλάμε σε εντελώς διαφορετική βάση.
Όσο για την περιπολία της αστυνομίας γύρω από τα σχολεία ήδη γίνεται. Οι περισσότερες εγκληματικές ενέργειες κατά του ελληνικού λαου γίνονται στην βουλή κι όχι στα σχολεία απ τους μαθητές.
Μέσα στο σχολειό , υπεύθυνος για τον ανήλικο μαθητή είναι τo ίδιο τo σχολειό.
Κατά την λειτουργία του σχολείου οι πόρτες του είναι κλειστές( αν και δημοσια υπηρεσία) και δεν μπορεί ο γονιός να έχει την ευθύνη γι αυτά που γίνονται στο σχολειό.
Δυστυχώς υπάρχουν πολλά παιδιά που κάνουν μάθημα σε σαραβαλιασμένα σχολεια τελείως ακατάλληλα, σ όλη τη χωρα, που όμως δεν είναι κατεστραμμένα από τις καταλήψεις αλλα από την αδιαφορία του κράτους κι από εξαφανισμένα στις τσέπες κάποιων, κονδύλια
Ανησυχείς μήπως δεν λάβει τo παιδί σου την καλύτερη εκπαίδευση....Αν τo στέλνεις σε δημόσιο σχολειό , αυτό μου ακούγεται σαν ανέκδοτο!
Στο πολύχρονο ταξίδι μου μες την εκπαίδευση ως μαθητής πρώτα και μετά ως εκπαιδευτικός είδα πως τo ζήτημα της καλύτερης εκπαίδευσης έχει εγκαταλειφθεί εντελώς και η κατάσταση σώζεται μονο από κάποιους φωτισμένους και ανιδιοτελείς εκπαιδευτικούς που πάνε κόντρα σ αυτό τo αρτηριοσκληρωμένο σύστημα.
Έχω δουλέψει σε σχολεια που τα περισσότερα παιδιά δεν είναι χριστιανοί- όχι απαραίτητα μετανάστες-
Στη χωρα μας ζούνε νόμιμα χιλιάδες άνθρωποι με άλλη θρησκεία , τo σύνταγμα προστατεύει την ανεξιθρησκία
Οι προσευχές και οι παρελάσεις δείχνουν την αμηχανία μας , απέντι στην ανάγκη να κρατήσουμε μια εθνική ταυτότητα την ίδια στιγμή που οι δημοκρατικά εκλεγμένοι από εμάς άρχοντες ξεπουλάνε καθημερινά κι εσένα κι εμένα και τα παιδιά μας και τo έθνος και τη χώρα.
Μακάρι να μπορούσες να καταλάβεις πόσο χρειάζεται να ακούσουμε τις φωνές των παιδιών μας , ειδικότερα όταν διαμαρτύρονται βίαια, γιατί ζουν σ έναν κόσμο που εμείς έχουμε την ευθύνη της κατάντιας του.
Ζούμε το νέο μεσαίωνα , το μικρομεσαίωνα
και οι θεοι που ανεβάσαμε σ αυτη την ειδεχθή θεοκρατία εχουν για λάβαρα και προσευχές, ετικέτες πολυεθνικών και λογότυπα τραπεζών.

uhuru είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Sotto Voce είπε...

Καταλήψεις για να ακουστεί η φωνή των μαθητών και τα αιτήματά τους για τα προβλήματα της εκπαίδευσης που θίγεις ...ΝΑΙ

Καταλήψεις για να ακουστεί η φωνή των μαθητών για την αγωνία του για το μέλλον τους ... ΝΑΙ

Καταλήψεις σαν και αυτή του ΠΟλυτεχνείου που θίγεις ... ΝΑΙ

Καταλήψεις με αίτημα το κυλικείο να πουλάει τετράγωνες και όχι τρίγωνες τυρόπιτες ... ΟΧΙ

Καταλήψεις του χαβαλέ, όπου 2-3-5 μαθητές μαζεύονται να περάσει η ώρα τους και το βράδυ πάνε σπιτάκι τους να λιώσουν στο PSP και στο FB αφήνοντας το σχολειό τους στα χέρια ατόμων που καμία σχέση δεν έχουν με αυτό ...ΟΧΙ

Καταλήψεις που δεν εκφράζουν τη φωνή των μαθητών αλλά κάνουν τους μαθητές φερέφωνα ...ΟΧΙ

Όσο για την εθνική ταυτότητα και την παιδεία (και όχι την εκπαίδευση) εγώ την θέτω και σε ένα άλλο επίπεδο και δεν περιμένω από το σχολείο ή την πολιτεία ... μεταθέτω το βάρος και την ευθύνη στις μικρότερες μονάδες ... την οικογένεια και τα ίδια τα άτομα και πιστεύω ότι πολλά δεινά θα είχαν αποφευχθεί αν ακόμα και αυτοί οι πολιτικοί είχαν τύχει καλύτερης, ουσιαστικότερης παιδείας και αν είχαν γαλουχηθεί με πραγματική αγάπη για την πατρίδα και τον συνάνθρωπο.

Αλλά ακόμα και η κατάληψη θέλει ΠΑΙΔΕΙΑ μια παιδεία που δυστυχώς μαζί με πολλά άλλα την πήρε κι αυτή ο διάολος.

Τώρα με πολλά από αυτά που θέτεις δε διαφωνώ, αν και η συζήτηση είναι πολύ μεγάλη.

Papatragos είπε...

1.Αν σου φαίνεται αυτονόητο το συγκεκριμένο, πρέπει να ξαναδούμε τι είναι αυτονόητο και αυτο-ανόητο και έχουμε καταλήξει σε αυτή την αστική δικτατορία.

2.Πριν από το άψυχο, που είναι η "ιδιοκτησία μας", υπάρχει το έμψυχο, που είναι τα στοιβαγμένα σε ακατάλληλα κτήρια, σε σκατά συνθήκες, με παπαριές για μάθηση και μόρφωση παιδιά.
Μέσα σε ένα άκρως καταπιεστικό σύστημα όπως αυτό του σχολείου, και με τις κοινωνικές συνθήκες να ασκούν βία τόσο στα ίδια, όσο και στον άμεσο περίγυρό τους, η καταστροφή των υλικών υποδομών της αμεσότερης καταπίεσης που υφίστανται, είναι το μάλλον λογικότερο και υγιέστερο που μπορούν να κάνουν, όταν το κάνουν.

3.Τι δουλειά έχει να ενημερώνεται η αστυνομία; Και πραγματικά πθστεύεις ότι αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να διαφυλάξει η αστυνομία την ασφάλεια των μαθητών; Ή κάνεις πλάκα ή ζεις σε άλλο πλανήτη, στον οποίο δεν έχεις παρατηρήσει πως προστατεύει η αστυνομία και το κράτος εν γένει τους πολίτες, ιδίως αυτούς που διαμαρτύρονται.
Οι καταλήψεις γίνονται με γ.σ. πως ακριβώς θα ξέρει ο κάθε διευθυντής ποιοί μαθητές είναι μέσα στην κατάληψη, αν όχι με φακέλωμα?

4.έγκλημα το [éŋglima] Ο49 : 1.(και νομ.) πράξη άδικη, εκούσια, αντίθετη με το νόμο, η οποία κρίνεται αξιόποινη και τιμωρείται με βάση τον ποινικό κώδικα
Για το υπάρχον έγκλημα είναι οτιδήποτε διεκδικεί, από την απεργία, μέχρι τα πολιτικά φρονήματα. (http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=08/10/2010&id=211338)

5.Το υπουργείο δεν ασχολείται να καλύψει τις σάπιες διδακτικές ώρες παρέχοντας έγκαιρα βιβλία, και διορίζοντας καθηγητές να υπάρχουν ώστε να κάνουν μάθημα, κρατώντας χιλιάδες ορομίσθιους και αναπληρωτές σε εξευτελιστικές συνθήκες. Νομίζω?

6.Κάτσε σκέψου πόσα "παράθυρα" έχουν σπάσει ήδη στα συγκεκριμένα μαθητούδια για να σπάνε αυτά του σχολείου (αν και όταν) κάτι λογικές σαν τη δική σου.

7.Μιά χαρά και να μπει τάξη; Ξεκινώντας από της καταλήψεις;...ακριβώς γι' αυτό συμβαίνουν, επειδή ως γονιός προφανώς αποποιείσαι τις ευθύνες σου, και επιζητάς τάξη για τα παιδιά σου.Άντε βρε, και στους παιδονόμους.
Ζήτα από τους κάτοικους της Αμάρυνθου και την αστική δικαιοσύνη, τι λες;
Για να μη σου πω από την πατριαρχική κοινωνία και το χαώσω τελείως.

8.Από αυτούς που ζητάς και τώρα, και εγκαλείς το παιδί σου για τις όποιες μικροφθορές επειδή ζητάει αυτό που εσύ -για τον όποιο λόγο- δε ζητάς.ή σωστότερα δεν απαιτείς για το παιδί σου και κάθε παιδί.

9.Το λογικό άλμα μπορεί -προφανώς- να εκληφθεί ως διάθεση αστεισμού και χιούμορ, εφόσον διαθέτεις.

10.Κι εμένα, γιατί υπερασπίζεσαι το δικαίωμα στην απάθεια με το να επικροτείς την καταστολή και την προσπάθεια τρομοκράτησης των μαθητών.Υπακοή, να μαθαίνουν τώρα που είναι μικροί ακόμα...
(οτιδήποτε κρατικό, εμπεριέχει τη βία του κράτους, ότι είναι κρατικό, δεν είναι και δημόσιο)

11.Αλλιώς τι, θα την βομβαρδίσεις εδώ;

12.Χεσμένο τον έχω και στους ολυμπιακούς, τους οποίους ακόμα χρωστάμε.Οτιδήποτε εθνικό είναι επανανακάλυψη της νεότερης ιστορίας.
Συν τοις άλλοις και μουσικά και στιχουργικά είναι για κλοτσιές το τραγουδάκι.

13.Αφού της (μας) επιτρέψεις να φύγουμε και δε ναυλώνεις καραβάκι για γυάρο, λέρο και λοιπά τουριστικά νησάκια, είσαι πολύ ευγενική.

Υ.Γ.1 Από που συμπεραίνεις με τις υπάρχουσες μορφωτικές-κοινωνικές συνθήκες ότι οι καταλήψεις γίνονται για τις τυρόπιτες?

Υ.Γ.2 Κρατάνε πραγματικά καταλήψεις από 2-3-5 άτομα?Wow!

Υ.Γ.3 Άλλο το φερέφωνο, κι άλλο η καπήλευση των επιλογών πολιτικών υποκειμένων από κομματικούς φορείς.

Υ.Γ.4 Σύμφωνα με τον πετρόπουλο, χρειάζονται γύρω στα 250 χρόνια για να αρχίσει να βελτιώνεται η κοινωνία βάσει της παιδείας, υπομονή,ε?
Και αυτή την παιδεία ποιός θα την παρέχει, το ίδιο το σύστημα που το μόνο λογικό θα ήταν η καταστροφή του; Κοροιδευόμαστε μάλλον...

crimes είπε...

...καί ποιό ακριβώς είναι το αυτονόητο; τ' ότι καταστρατηγούνται και καταργούνται δικαιώματα; ευχαριστώ...αλλά, δε θα πάρω κι απ' ότι φαίνεται - ευτυχώς - δεν παίρνουν ούτε τα παιδιά, που, όπως λέει και ο Βασιλάκης "δεν τρώνε τη φόλα" κι έχουν ψυλλιαστεί νωρίς.

...για μένα, πρώτα ο άνθρωπος. τα κτήρια τα έχω ... ας μην το πω, κατάλαβες νομίζω.
ας, φροντίσει το ΣΧΟΛΕΙΟ να μην είναι τόσο αποκρουστικό και μετά, σίγουρα οι μαθητές θα το σεβαστούν. όσο είναι φορέας αμάθειας - υποταγής και παπαγαλίας, το αυτονόητο, είναι: να το μισούν...και ξέρεις;! ό,τι μισείς το καταστρέφεις ή προσπαθείς να το καταστρέψεις. ό,τι αγαπάς το προστατεύεις. so simple!

...ο μπάτσος, τί δουλειά έχει να ενημερώνεται;
αν, το έχουν ξεχάσει - έχεις ξεχάσει, να πω απλά: πωωως, δεν είμαστε; στην εποχή του άααλλου Γιωργάκη (god! forgive me, αλλά...σκατά στο λάκκο του.!)
μήπως μαζί με τα χαρτιά της εγγραφής ενός μαθητή - μιας μαθήτριας, οι γονείς να καταθέτουν και μια δήλωση κοινωνικών φρονημάτων και υποταγής στο σύστημα και όσους το υπηρετούν; ή ακόμα καλύτερα, να υπογράψουν μια δήλωση, που θα λέει ότι: τα παιδιά τους δεν θα διεκδικούν, θα υποτάσσονται και θα προσκυνούν; λέω, εγώ τώρα.!...ιδέες ρίχνω. είμαι σίγουρη, πωωως, επίσης ένα τέτοιο νέο μέτρο θα έβρισκε πολλούς υποστηρικτές...θέλω να ελπίζω, όχι και σένα!
μήπως, ζω σε άλλη εποχή και δεν το έχω καταλάβει; μήπως, κάνω κάπου λάθος και δεν το ξέρω;;;;; παρακαλώ, ενημερώστε με!!!!!

...για τους σταυρούς και τις προσευχές, θα πώ: όσο υπάρχουν ταλιμπάν παπάδες, που δε σέβονται το αυτονόητο: την ανεξιθρησκεία...προσωπικά θα τους τα χώνω.
α! και καθόλου, δε με αφορά τί γίνεται στο Πακιστάν, στο Ιράν, στα Εμιράτα.
εκεί, δεν πρεσβεύουν: ανεξιθρησκεία.
και επιτέλους! διαχωρισμός, κράτους - εκκλησίας: χθες, όχι σήμερα!
με ποιά λογική τα παπαδαριά, θέλουν να έχουν λόγο στην παιδεία; ας, κοιτάξουν να ξεβρωμίσουν το σπίτι τους, από τη μπόχα της διαπλοκής και του χρήματος. και μετά, ίσως συζητήσουμε μαζί τους.
όσο όμως, θα παίρνουν 26 εκατομμύρια ευρώ δάνειο, για να τα κάνουν ούτε και ξέρω πόσα. και εν τούτοις, να φωνάζουν σαν τις γριές πουτάνες για τη φορολόγηση της περιουσίας τους. όσο, θα χτίζουν βίλες και θα κυκλοφορούν με οπλισμένους μπράβους - θυμήσου, τον μελετηρό - . όσο θα καταπατούν γη, με χρυσόβουλα της τουρκοκρατίας, όσο θα επιτρέπουν στους κόλπους τους ομοφιλόφιλους ιερείς, αλλά εμένα ως λεσβία θα με θεωρούν - στην καλύτερη περίπτωση - αμαρτωλή. όσο, κουκουλώνουν υποθέσεις παιδεραστίας. όσο κυρήττουν από άμβωνος - βλέπε τον τρισάθλιο, τον Ανθιμο - το μίσος και το ρατσισμό, που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα όσα γράφει το Ευαγγέλιο. εγώ, θα τους φωνάζω: ΣΚΑΣΜΟΣ ΤΡΑΓΟΙ, ΧΑΪΔΕΨΤΕ ΤΑ ΣΕΝΤΟΥΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ!!!!

...ελπίζω, πως κάνεις πλάκα όταν, λες: "Κι αν το δικό μου παιδί εξαιτίας όλων αυτών δεν λάβει την όσο το δυνατόν καλύτερη εκπαίδευση από ποιο θα ζητήσω ευθύνη;" δεν μπορεί να πιστεύεις πως για την παιδεία που δεν λαμβάνει το παιδί σου - το όποιο παιδί - φταίνε οι καταλήψεις...αν, το πιστεύεις, θα σου έλεγα με όλο το θάρρος: κλείσου σ' ένα δωμάτιο και ξανασκέψου, τί έγραψες.

...για τους ολυμπιακούς: εδώ, sorry, αλλά θα δεν θα το πω, θα το φωνάξω: ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ τους είχα. με/μας χρέωσαν για να τ' αρπάξουν γι' άλλη μια φορά τα λαμόγια και τα τσιράκια τους. sorry, αν στο χαλάω, αλλά ήμουν με αυτούς που διαδήλωναν εναντίων του πανηγυριού τις μίζας και της ρεμούλας. καμία εθνική υπερηφάνια δεν ένιωσα για καμία ολυμπιάδα...γιατί να νιώσω υπηρήφανη; για τους σπόνσορες, τους τίγκα στο αναβολικό αθλητές, το εμπόριο ψυχών των μεγάλων αθλητικών βιομηχανιών, για τί απ' όλα;
ίσως, για τους άρον άρον ελληνοποιημένους αθλητές.
καχιασβίλι, μανιάνι κλπ κλπ
hellooooo! κι αυτοί, παράνομα είχαν έρθει στην Ελλάδα...αλλά, αυτούς τους είχαμε ανάγκη. είχαν να μας προσφέρουν μετάλλια και ανακρούσεις του εθνικού ύμνου για να νιώθουμε "εθνικά υπερήφανοι" ...τρομάρα μας! και να μη βλέπουμε τα πάρτυ που κάποιοι έστησαν σε βάρος όλων εμάς.

crimes είπε...

*πολίτης της Ελλάδας, είμαι μόνο στα χαρτιά και φυσικά δεν είμαι και πολίτης καμιάς Ευρώπης...στην ψυχή μου, αισθάνομαι και είμαι: ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...κι όσο κι αν σου φαίνεται παρωχημένο, θεωρώ πατρίδα μου...ΟΛΗ ΤΗ ΓΗ!
δεν πιστεύω σε σύμβολα. δεν πιστεύω σε σύνορα. δεν πιστεύω στην αστική δημοκρατία. δεν πιστεύω στο "ανθρώπινο πρόσωπο" του καπιταλισμού, γιατί: πολύ απλά, δεν υπάρχει. δεν πιστεύω σε καμιά θρησκεία - έκανα τη βόλτα μου σε πολλά δόγματα, ψάχνοντας, το Θεό. βρήκα υποκρισία, ξεφτιλίκι, χειραγώγηση...ευχαριστώ, αλλά ούτε από αυτό θα πάρω.!

και, ΟΧΙ δε θα φύγω, δε θα πάω αλλού.
εδώ θα μείνω και θα παλεύω για την πτώση του σάπιου συστήματος.!

Kakos Lykos είπε...

Εγώ θα αρκεστώ να σημειώσω ότι κάτι τέτοια προέβαλαν ως πρόφαση κάτι τύποι σαν το Μεταξά και τον Παπαδόπουλο ως προφάσεις και αφορμές για να δαιμονοποιήσουν οποιαδήποτε μορφή αντίδρασης και να ξεκινήσουν το δικό τους γαιτανάκι χειραγώγησης... Κανείς δεν βλέπει το αυτονόητο? Η Ιστορία κάνει κύκλους... Τίποτα δεν μάθαμε?
Και άμα θέλει κανείς να προασπίσει το μέλλον των παιδιών του, μήπως θα έπρεπε να ... προασπίσει το μέλλον των παιδιών του? Γιατί δεν έχουν μέλλον...

(Κι ενώ η Διαβίου στην κοσμάρα της προωθεί τον "Νέο Σχολείο"(ανατριχιάστικά όμοιος ο όρος με το "Νέα Τάξη"), εγώ κάνω μαθήματα με φωτοτυπίες, γιατί δεν έχουν βιβλία τα παιδιά μου. Τουλάχιστον έχουν καθηγητή βέβαια... Γιατί τα πιο απομακρυσμένα σχολεία ούτε και αυτό έχουν...

Κι όποιος θέλει να προασπίσει το μέλλον των παιδιών του, να φυλάξει τα ... κρύσταλλα του. Νυχτώνει... Και ο "εχθρός" δαιμονοποιείται πάλι και μπορεί και να είστε εσείς...

Ανώνυμος είπε...

φοβάμαι τις ενημερώσεις, την τάξη, την ασφάλεια κι' αυτό το κολπάκι πως όλα θα φτιάξουν μέσα από μας (βλ. οικολογικές ευαισθησίες κλπ)
μπράβο στα παιδιά που επιμένουν που αντιστέκονται
κι' αν δεν καταστρέψεις δεν δημιουργείς, πρέπει να μάθουμε να σβήνουμε για να γράφουμε
είμαι με τα εγκλήΜατα ;-)

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια για το άρθρο. Μη δίνεις σημασία στους ηλίθιους που σχολίασαν. Προφανώς κανένας τους δεν είναι μαθητής ή φοιτητής που θέλει πραγματικά να κάνει κάτι στη ζωή του. Οι καταλήψεις υποβαθμίζουν την εκπαίδευση. Όλοι οι φοιτητές του έτους μου έχασαν την πρώτη χρονιά τους από καταλήψεις, φορτώθηκαν χρωστούμενα μαθήματα, καθυστέρησαν να πάρουν το πτυχίο τους και πήραν χειρότερους βαθμούς απ'ό, τι θα μπορούσαν. Όλα αυτά γίνονται για συμφέροντα, όχι για ιδανικά. Εξάλλου κανένα ιδανικό δεν αξίζει τέτοιον εξευτελισμό.

Δημοσίευση σχολίου



ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
hit counter
free web hit counter